diumenge, 4 de març del 2018

Carta al Sr. Pablo Llarena Conde (III), per Salvi Pardàs Sunyer

Senyor Pablo Llarena, ¿fins on és capaç d’arribar?

Senyor Pablo Llarena Conde: Vostè ha enviat a la presó dos homes de Pau, Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, principals representants del sobiranisme civil. Els jutges han d’aplicar justícia, no venjança, i vostè ha volgut castigar els Jordis perquè els considera enemics polítics. 

Més de dos milions de ciutadans catalans som partidaris de la independència de Catalunya, hem votat i hem guanyat. ¿Ens pensa empresonar a tots? Vaig participar activament a les consultes populars per la independència del 2009-11, també al 9N del 2014 com a voluntari de l’ANC, vaig participar a la vaga general del 3 d’octubre i en els talls de carreteres i, per descomptat, vaig defensar les urnes l’1-O enfrontant-me a la violència de la Policia espanyola amb les úniques armes que tinc: la dignitat i l’amor al meu País. 

Senyor Llarena, té dos milions de catalans en peu de pau davant seu. ¿Fins on és capaç d’arribar?

 

Salvi Pardàs Sunyer
HGxInd

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada