divendres, 19 de setembre del 2014

Les nostres impressions de la V. "No vaig poder cantar sencer Els Segadors", per J. Miquel Rubio



Va ser un fet tan emocionant veure aquella quantitat de gent i el gran fervor que s'hi va viure que hem d'arribar fins al final i ho hem d'aconseguir tant sí com no! 

Tinc 60 anys i us diré que no vaig poder cantar Els Segadors sencer... se'm va ofegar la veu diverses vegades; l'emoció m'impedia continuar, l'emoció era més forta que el meu desig de cantar el nostre himne.

Moltes gràcies per l'esforç que esteu fent... que estem fent tots gràcies a la vostra empenta com a voluntaris de l'ANC d'Horta-Guinardó i que això segueixi endavant!, que no pot quedar aturat aquí! 

Visca Catalunya Independent!

Ho aconseguirem!

J. Miquel Rubio

Llegiu tots els articles de la sèrie "Les nostres impressions de la V"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada